Nowa pracownia ceramiki w Gliwicach
Z przyjemnością informujemy, że w Gliwicach nasza koleżanka ze Stowarzyszenia Forum Ceramików Ola „Żaba” Trubicz założyła pracownię ceramiczną.
Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej FrogCeramikaStudio i zapoznania się z ofertą, a Oli „ŻABIE” życzymy spełnienia marzeń.
Wielkanocne warsztaty ceramiczne
Zapraszamy na Wielkanocne zabawy z ceramiką.
Aby sprawić sobie i bliskim radość możesz samodzielnie ulepić wielkanocnego baranka lub zajączka, albo własnoręcznie pomalować ceramiczną pisankę lub filiżankę podczas ceramicznych warsztatów.
Służymy profesjonalna pomocą, inspirującą atmosferą pracowni oraz tradycyjnie gorącą herbatą w czarkach RAKU. Zapraszamy wszystkich w wieku od 5 do 105 lat.
Miejsce: PRACOWNIA RZEŹBY I CERAMIKI, Gliwice ul. Ziemowita 1
Kontakt: ALEKSANDRA KWOLEK, + 48 608 724 022, email: artceramika@gmail.com
Termin: 24 i 25 marca 2012 roku, sobota od godz. 15:00 – 17:00; 17:00 – 19:00
1 kwietnia 2012 roku, niedziela od godz. 15:00 – 17:00
Zajęcia w pracowni
Zajęcia ogólnodostępne w pracowni odbywają się w oparciu o następujący harmonogram: Poniższa tabela pokazuje aktualny harmonogram zajęć. Nie wyklucza on innych możliwych terminów spotkań, jednakże w tym względzie należy skontaktować się z Mistrzem Pracowni 🙂
Zapraszamy do udziału w zajęciach, prace wykonane zostaną pokazane na wystawie HOMOCERAMIKUS 2018 (najlepsze prace!)
Poniedziałek
konsultacje indywidualne
Wtorek
17:00 – 19:00;
Środa
11:00 – 14:00 ;16:00 – 18:00 ;19:00 – 21:00
Czwartek
17:00 – 19:00
Piątek
15:00 – 17:00 ; 18:00 – 20:00
Zajęcia dodatkowe:
Rzeźba, płaskorzeźba ceramiczna – kurs dla nauczycieli arteterapi, nauczycieli plastyki, instruktorów terapii zajęciowej, prowadzących zajęcia plastyczne w świetlicach środowiskowych
Terapia i rozwój poprzez sztukę – zajęcia arteterapeutyczne , oferta przeznaczona jest dla dzieci nadpobudliwych, cierpiących na ADHD, dysgrafików oraz dzieci z niską motywacją do nauki i kłopotami z koncentracją. W warsztatach mogą także uczestniczyć dzieci z obniżoną sprawnością ruchową, dzieci zamknięte w sobie, nieufne, mające problemy z nawiązywaniem kontaktów interpersonalnych, czy ekspresją emocji.